MÖJLIG ORSAK.

Vi åkte hem från Göteborg i lördags.
Skönt att vara borta, men skönt att komma hem,
till sin egna säng, till sin egen kudde och Wille hade
saknat sina leksaker, sötnosen!

I måndags gjorde jag en magnetröntgen utav huvudet,
vi får se om den visade något, det skulle ta en vecka innan min
läkare får resultatet och sen måste hon i sin tur kontakta mig.
Dock tror jag inte att det kommer visa något,
jag tror nästan jag har räknat ut vad min huvudvärk nu beror på.
Tror jag har någon form utav depression..

Känner mig inte alls som den gamla-vanliga-thowe.
Känner mig nedstämd i stort sett hela tiden, mitt humör
svänger värre än en bergochdalbana och ja.

Ska ta upp det på fredag när vi ska till BVC och på
4-månaderskontroll utav lillskruttan!

Som förövrigt vänder sig från rygg till mage hela tiden, hon har även
vänt sig från mage till rygg en gång! Tiden går fort, det står väl inte på
förrän hon kryper, pratar och går! =)

Idag har vi varit på en liten roadtrip till min faster och farbror i
Skinnskatteberg, min fina gamla farmor var där också!
Så hon fick träffa Emilia för första gången! =)
Trevligt värre!

Det var väl allt från mig för den här gången..

Kommentarer
Postat av: morfar

Hej storskruttan vad kul att du tyckte om att åka till Skinnskatteberg det var mysigt med syrrans köttbullar samt marängtårta,du ska se att det blir nog bra med allt kolla vilka toppskruttar du haralla tre plus alla vi andra puss ock kram på dig från både ,pappa och mamma!!!

2010-08-04 @ 21:40:31
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & gravid med nummer två

Kanske förlossningsdeppression? Jag fick det förra gången men jag insåg nog inte att jag hade det förrens långt efter det försvunnit. Men jag kände mig nedstämd hela tiden och allt kändes jobbigt trots att allt flöt på perfekt. Jag pratade aldrig med någon om det, vilket jag ångrar såhär i efterhand. Hade kanske inte behövt bli så långvarigt om jag hade gjort det. Har lovat mig själv att om det blir så igen nu efter denna förlossningen så ska jag prata med nån direkt. Lycka till och hoppas du får reda på vad det handlar om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback