LÄNGESEN.

Nu var det längesen jag skrev något igen.
Sen sist så har det hänt en del men ändå inte ett jäkla skit. =)

Vi har gjort om i Willes rum, han har fått nya tapeter.
Gröna med stora stjärnor på, sen har vi även satt upp massa hyllor
som han har sina leksaker på, istället för att ha allt i en stor låda.
Mer ordning nu!

Sen har jag fått svar på magnetröntgen jag gjorde, den visade ingenting
förutom en bihåleinflammation, så nu äter jag pencillin mot det.
Men det är bra konstigt hur jag kan ha en bihåleinflammation utan att
känna några som helst symptom på det, samt att så mycket nässpray som jag
förbrukar borde det vara omöjligt att få det, men men..
Jag äter kuren och sen får vi se hur det går..

Idag har jag jobbat också, hade dock grymt ont i huvudet men jag bet
ihop, tänkte på pengarna och på att det bara var 4 timmar, så det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback