4-MÅNADERS KONTROLL!

Har konstigt nog mått relativt bra nu i några dagar,
så jag tog aldrig upp mitt mående hos bvc.
Men jag tänker göra det direkt om jag börjar bli
sådär nedstämd och så igen..

4-månaderskontrollen för Emilia gick jättebra.

Vikt: 6670 gram
Längd: 64 cm lång

Helt perfekt, följer sin kurva och allt ser jättebra ut!

Idag fick hon även smaka "mat" för första gången.
Morots- och palsternackspuré!
Hon tyckte nog att det var gott, för
hon spottade inte ut lika mycket som jag minns att Wille
gjorde när han fick mat första gången!

Nu händer det verkligen grejer för henne.
Så fort man lägger henne på rygg så vänder hon sig till mage
och vice versa! =) Jätteroligt! =D

Kommentarer
Postat av: morfar

OJ OJ vilka sötnosar dom är liknar morfar upp i dan

puss och kram på er allihopa

2010-08-08 @ 11:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback