VIKT OCH LÄNGD!

Idag har jag en helt sjuk huvudvärk.
Trots att jag har både alvedon och ipren i kroppen
pga smärtan i örat så dunkar huvudet likförbannat ändå.

Så det passar mig alldeles ypperligt att mamma ska
hämta Wille på dagis idag och sen leka lite med honom.
Han har pratat om henne i flera dagar nu så :)

Lillfia ligger brevid mig i babysittern och sover,
så jag ska nog ta mig till den andra soffan, kura ihop mig
i fosterställning och sova lite jag med tror jag!

Igår var vi ju på BVC och båda barnen växer så bra så!

Wille var 94 cm lång och vägde 15,7 kg. Stor kille!
Emilia var 54,5 cm lång och vägde 4,1 kg.
Så Emilia har växt 6,5 cm och gått upp 0,5 kg sen hon föddes
för exakt 4 veckor sedan! =)

Det har redan gått 4 veckor sen hon föddes, helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback