VARDAG!

Idag börjar den riktiga vardagen.
Fredde jobbar, jag har lämnat wille på dagis
och nu sitter jag i soffan och bara spanar runt lite
på nätet.. njuter av lugnet här hemma.
Emilia ligger och sover i sin säng.

Det har varit guldvärt att Fredde har varit hemma enda
tills nu med oss, det är en omställning att gå från
enbarnsmamma till tvåbarnsmamma, det är det
och framförallt i början, därför uppskattar jag att fredde
tog en veckas semester i samband med de tio pappadagarna.

Idag ska jag hämta Wille vid 14 och sen
kommer Fredde och plockar upp oss, då ska vi
åka till BVC.. Vikt + längd på båda barnen!

Ska bli superspännande att se hur lång Wille är och
vad han väger nu, vi var där sist i oktober eller när det var..
Spännande värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback