VÅR DAG!

Idag har vi varit på freddes och mitt jobb och hälsat på och
visat upp vår fina sessa!
Sen har vi inte gjort så mycket, hämtat Wille på dagis
och sen hem och här hemma har vi busat, tittat på ambulanser
och brandbilar på datorn och ätit middag.

Idag blev det tacogratäng och Wille tyckte det var bra konstigt
att få äta chips till middag..haha, men han åt och han tyckte det var gott!

Wille sover, Emilia sover och Fredde ligger och sover en liten stund,
 ska väcka honom alldeles strax.
Jag sitter här och mår lite illa till och från i omgångar, har gjort det hela dagen.
Vet inte vad det beror på, hoppas inte att det är någon sjuka på väg.

Nej, nu ska jag ta hand om köket innan det är saker på TVn..

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Men jag tycker det är dags för lite bilder på Emilia :)

Postat av: Emilie

Tusen tack! :)

2010-04-13 @ 22:42:29
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback