SÅ SER DET UT!

Idag blir Emilia hela 3 veckor.
3 veckor sen jag låg på förlossningen.
Det känns som det var igår.
Jag vill faktiskt tillbaks dit, till förlossningen.
Skulle faktiskt kunna tänka mig att föda barn igen,
så nöjd är jag med denna förlossning, så himla bra!
Fast det blir inga fler barn, så jag får väl drömma =P
Eller ja, jag ska ju aldrig säga aldrig, men vi har absolut inga
som helst planer på ett barn till utan vi tycker att det räcker nu.
Nu har vi fått en jättefin son och en jättefin dotter, det kan inte
bli så mycket bättre!!

Jag har ont i ett öra, jag får alltid ont i öronen när det
går från kalla temperaturer till varma temperaturer och tvärtom,
såhär på våren och sen på hösten.. Skitjobbigt.
Det är väl hörselgångsinflammation eller hörselgångseksem eller vad det är.
Det geggar och gör jätteont så får man rör örat eller mynningen in till örat.
Ska se om det går över av sig självt eller om jag måste gå till farbror doktorn
och få såna där värdelösa droppar..

Om en timme ska vi äta frukost och sen göra oss i ordning för
dagis och när vi har lämnat Wille på dagis så ska vi åka vidare
mot affären och handla fika inför imorgon.
Stor dag imorgon, Wille fyller hela 2 år, det känns helt galet!
2 år!!

Så ser våran dag ut..

Är det någon som vill göra om min blogg förresten?
Måste ju ha in en bild på Emilia uppe i headern och vill
ändra lite färger?
Snälla, hjälp mig någon?!
Eller vet ni någon som kan hjälpa mig? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback