GLAD PÅSK!

Jag har gett upp amningen,
eller jag har inte gett upp den,
men jag tänker pumpa tills mina sår på bröstvårtorna
är borta, för de gör så djävulskt ont när hon suger på dem.

Men hon får ju fortfarande min bröstmjölk och det känns
jättebra, inatt pumpade jag hela 80 ml.
Kändes jättebra!

Idag är det påskafton!
Vi ska nog trippa över till
mormor och morfar när Wille har vaknat efter att ha
sovit lite nu..

Sen på eftermiddagen ska vi till
farmor och farfar och äta påskmiddag!

GLAD PÅSK på Er!


Kommentarer
Postat av: malin

Ett tips är att köpa bröstvårtssalva på apoteket och smörja på flera gånger om dagen så läker de snabbare och spricker inte upp när hon suger. Sen så hyrde vi en pump på bb mottagningen och pumpade med tills vårtorna läkt ordentligt.



Sen kan du testa smörja med massor av salva precis innan hon ska äta, så kanske det inte gör lika ont. Det var så jag gjorde med vår nr 2.



Hoppas det löser sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback