BRA DAG!

Idag har det varit en bra dag!
Vi har haft besök och ätit tårta och annat gott!

Nu har gästerna gått hem och jag är sjukt trött.
Sitter och funderar på vad vi ska äta till middag.
Jag orkar inte laga någon mat, men jag måste ha något
i magen för jag är sjukt hungrig och Fredde orkar inte heller
laga nån mat.

Imorgon ska vi till BVC för första gången med lillsnurpan!
Då ska vi väga och mäta henne :)
Spännande att se hur lång hon är, för jag tror bestämt
att de mätte fel på BB.. Tror inte hon bara var 48 cm när hon föddes.
Tror hon var längre, men vi får väl se..

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor/svärmor

Ja, mysigt var det! Men, en liten fråga: När ska du ändra "fotopresentationen" på din bloggsida? Som det är nu så "fattas" ju Emilia! Kramisar mamma.

2010-04-11 @ 22:37:38
Postat av: thowe

den ska ändras så fort någon gör det åt mig ;)

Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Ja, hon är så fin.. Längtar tills jag får träffa henne på riktigt :)

2010-04-12 @ 07:42:09
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Verkligen :)

2010-04-12 @ 11:16:30
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback