8 DAGAR!

Igår blev sessan 1 vecka gammal.
Tiden springer iväg.

Vi var på återbesök på KS i fredags
och då hade hon gått ner från 3610 gram till 3390 gram.
Igår var vi på ytterligare ett återbesök och då hade hon gått upp
till 3570 gram, så det var ju kanon!
Hon blev även läkarundersökt en andra gång och läkaren konstaterade
att hon var en typisk A-bebis =) Så det var ju kanon!
Dessutom ramlade navelsträngen av igår.. Det var ännu bättre för den
luktade så himla vidrigt. blä!

Allt flyter på bra här hemma..
Wille är lika stolt över sin syster nu som han var för en vecka sedan =)



Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh guuuud vad jag längtar efter Emilies prinsessa när jag ser bilder på Emilia :)

Postat av: [email protected]

Vill bara säga: "A-föräldrar" får vad dom förtjänar, naturligtvis 2 st riktiga "A-barn"!!!! Kram

2010-04-07 @ 11:28:25
Postat av: Nora

Lilla snuffan. hon är verkligen jätte fin!! =)



Jag skickar med hennes presenter med mamma, så slipper jag skicka det! =)

PUSS

2010-04-07 @ 12:56:02
URL: http://noraoneo.blogg.se/
Postat av: L.Strand

Kan väl inte bli annat än ett A-BARN med

sådan morfar och farfar Hi Hi-Ha Ha.

puss och kram på er allihopa

2010-04-07 @ 13:40:48
Postat av: Emilie

Ja jag ångrar lite att jag inte smockade till henne innan jag smällde igen dörren!

2010-04-08 @ 20:31:45
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Amundlinnea

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-11-07 @ 15:28:03
URL: http://amundlinnea.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback