MIN FINA SYSTER!

Idag har Fredde jobbat.
Jag och Wille gick över till mormor och morfar
för att åka till Viksjö och kolla på när min systerson Alexander
spelade fotboll! =)

Efter fotbollen åkte vi och åt lunch på McDonalds och därefter
till Danderyds sjukhus där min fina syster ligger inlagd.
Fick gallstensanfall i förrgår och fick smärtstillande och fick
åka hem igen, igår eftermiddag fick hon ytterligare ett anfall och
blev då inlagd. Nu ligger och hon väntar på att få operera bort gallblåsan
i stort sett vilken minut som helst, så fort de har en lucka på operation.
Stackars min fina syster!
Men operationen ska nog gå bra och då slipper hon ha ont.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad läskigt.. Tur att vi har så bra sjukvård här i Sverige :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback