INTE SOM VANLIGT.

Jag är hemma idag också.
Det bestämde jag redan igår och ja,
det var bra, för jag vaknade med huvudvärk.

Men imorgon ska jag pallra mig till jobbet,
hade jag tänkt.

Wille och Fredde har åkt till dagis.
Sen ska Fredde till jobbet.
Jag ska gå och hämta Wille runt 15.

Igår hade han inte varit sig själv,
han hade suttit i knät på fröken och velat mysa hela
tiden, ville inte leka, ville knappt äta, sov oroligt..
Men de ringde inte.. och när vi kom hem så var han precis som
vanligt..

Så vi får se hur det går idag.
Fredde skulle säga åt dem att ringa mig om han
var som igår, så får jag komma och hämta honom isåfall..

Ska försöka samla lite krafter idag så jag orkar jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback