HOSTA.

Min syster operation gick bra och igår fick hon åka hem.

Jag gjorde blonda slingor i håret igår,
aldrig mer att jag gör slingor själv hemma.
Inte med slinghätta iallafall.
Fyfan..Det gör ju så sjukt ont..
Men resultatet blev bra iallafall..

Fredde är hemma idag och vabbar.
Wille har sån hosta, men igår tog den priset.
Han gick och la sig för natten vid 18.
Från 18 fram till 22 hostade han var 5e minut så mycket
att han fick kväljningar varje gång och då hade han ändå
fått hostmedicin när han gick och la sig.

Så jag ska alldeles strax ringa BVC och höra vad de säger.

Idag ska jag jobba också. 13-20.
Men imorgon är jag ledig igen! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har stackarn astma kanske? Brukar ju bli mkt värre då när man är förkyld tänkte jag..

2009-09-07 @ 18:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback