HELGEN.

Jaha, då var den här helgen slut.
Vi har mest tagit det lugnt.
Skulle ha gått på personalfest igår,
men jag vaknade med halsont och värk i hela kroppen.
Så något sånt blev det inte, senare på kvällen övergick
halsontet till hosta och ja, där är jag idag också.

Idag har vi iallafall varit ute litegrann.
Handlat och så..

Wille har haft en riktig klant-dag idag.
Han har gjort illa sig hela tiden, snubblat och haft sig.
Blåmärken på flera ställen i ansiktet nu, bara från idag =(

Imorgon skulle jag till sjukgymnasten för att prata om min rygg,
men det krockar med dagislämning och dessutom är det inte ofta jag har
ont i ryggen längre, så jag ska avboka den tiden och boka en ny tid när
jag verkligen behöver den istället, så mamma, du behöver inte lämna Wille
imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tusen tack gumman! Ja, det var han som var Mr T i bloggen min.. Även fast vi inte hade någon kontakt nu på slutet så känns det ändå tungt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback