VÅR EFTERMIDDAG.

Idag har jag inte heller gjort många knop.
Gick och hämtade Wille tillsammans med mamma
från dagis och han blev jätteglad, stackarn var supertrött.

Sen gick vi till konsum och köpte citronsyra och karamell-
färg och när vi kom hem så gjorde jag i ordning en
playdoo-deg. Wille tyckte det var kul i ungefär 3 minuter.

Han var supertrött och när klockan var 17.45
så böt vi blöja, satt på pyjamas, tog medicin och
han fick gröt.. Sen fick han hoppa ner i sängen
och där ligger han än och ska så förhoppningsvis göra
i flera timmar till =)





Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon,
för jag har ringt till jobbet och sagt att jag kommer även hur jag än
mår imorgonbitti, för på dagarna mår jag bra, det är på mornarna och
kvällarna jag mår skit.. Och nu är jag trött på att sitta hemma.
Så imorgon är det jobb!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mormor/mamma/svärmor

Jaha, här har vi den "nya" bagaren i ("San Remo")= Upplands-Bro!!!!! (Vad, händer med Bageri Mazarin, nu?!?!) Kram, mormor o morfar!

2009-10-15 @ 01:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback