ULTRALJUD.

Idag har vi varit och lämnat Wille hos mormor och morfar.
Sen åkte jag och Fredde till Solna och KS.
Där var vi på rutin-ultraljud! =)



Allt såg jättefint ut och beräknad förlossning är den 9 april.
Spännande..

Frågade även om hon kunde se vad det var för kön och efter 10 minuters
trixande och tittande så sa hon att hon trodde det var en tjej, men hon var inte alls säker.
Det var både händer och navelsträng i vägen, så vi får väl se vad det är..

Det skulle vara jättekul med en tjej så man har en av varje, samtidigt skulle
det vara mest praktiskt med en kille till =)


Btw, jag och Wille är hemma idag.
Eller ja, jag är hemma för Willes skull.
Han låg på gränsen till feber idag 37.9,
dessutom är han snorig och har fått en svullnad och rodnad
på ena ögonlocket..

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så mysigt med UL! Skönt att allt såg bra ut och kul med en tjej! =)

Postat av: Lollo

Näämen Vaaad är det här! Detta har jag helt missat! Gud vad kul med en bebbe till ju, grattis grattis! =D



Massa Kramar

Lollo

2009-11-25 @ 10:02:09
URL: http://louisekadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback