SKOJAKT!!

Idag har vi varit på vintersko-jakt till Wille.
Jag, Fredde, Wille och Freddes mamma..

Vi åkte först till barkarby, men där hittade vi inte mycket,
så vi åkte vidare till Stinsen och efter att vi sprungit i alla butiker,
ja, skobutiker iallafall, så hittade vi ett jättebra och fint par på
Ecco..

Så han fick ett par Ecco-stövlar. Gore-Tex var det också..
Kanon ju! Farmor och farfar bidrog till de skorna.
Mycket vänligt..

Vi bjöds på lunch också, det blev grekiska kolgrillen.
Käkade gyros, gott!

Nu ska jag alldeles strax ta två alvedon och gå och lägga mig,
för nu har jag sån där djävulsk huvudvärk igen..
Hoppas för allt i världen att den har gått över till imorgon.
Vill inte ha fler sjukdagar denna månad..

Kommentarer
Postat av: Morfar Lennart

Jag tror att min kära dotter var lite trött eller om

det var huvudvärken när hon skrev det sista inlägget

(först till Barkarby sedan till Barkarby) visserligen

finns det ju flera affärer där. Ursäkta att jag märker ord men blev lite nyfiken var ni hittade skorna i Barkarby eller i Barkarby? Skämt åsido puss

och kramar på er allihopa hoppas huvudvärken släpper!

2009-10-18 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback