SJUKER.

Helgen har varit kanon!
Däremot blev jag sjuk igår.
Jag, Fredde, Wille och mamma var ute och
grillade igår vid lejondal och då mådde jag inte bra för
fem öre, frös som en gris och mådde allmänt dåligt.

Sen åkte vi hem, jag tog en varm dusch och ja,
sen mådde jag ganska bra..
Vi åkte till Freddes föräldrar och åt middag
och när vi åkte därifrån började jag må dåligt
igen.. Frös och mådde sådär dåligt igen..

Gick och la mig strax efter 21 och somnade ganska omgående.
Idag är jag förkyld, har ont i huvudet, fryser tillochfrån..

Så jag är hemma idag. Ska vila så mycket som möjligt hade jag tänkt.
Sen vid 17 ska jag hämta hem Wille från dagis! =)

Sen ska jag bli bättre på att blogga! Jag lovar!
Har varit i en svacka bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback