VÅRDCENTRALEN!

Så himla tråkigt.
Jag är så trött när jag har jobbat och bloggen hamnar i skymundan.
Heter det så? Nåväl.

Idag har Wille fått vara hemma med Fredde.
Medans jag har jobbat 13-20.

Jag och Wille var på vårdcentralen imorse och tog varsitt halsprov.
Jag har haft ont i halsen sen i torsdags och i lördags såg jag att Wille var
röd i halsen, men det var inga streptokocker, nåt virus bara..
Så vi får väl se.

Imorgon får lillskrutt vara hemma med mig, eftersom jag är ledig så.
Det blir nog bra det där! =)

Jag ska gå och lägga mig nu, så jag är människa imorgon när jag vaknar.

Kommentarer
Postat av: morfar Lennart

Det är det förbaskade vädret man blir trött och slut

av men snart är det vår och den förbaskade värmen här

igen sov gott nu.



Morfar/Pappa Lennart

2009-11-16 @ 23:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback