SJUKA.

Gick hem från jobbet igår.
Kände mig helt slut och orkeslös i hela kroppen.
Åkte hem och sov nån timme.
Mådde fortfarande dåligt.
Har varit hemma idag också..
Men idag mår jag bättre än igår,
så imorgon ska jag jobba..

Fredde är hemma med Wille och har så varit hela veckan..
Wille har feber.. Sist jag tog tempen var för nån timme sen
och då låg den på 39.4.. stackarn!
Men han sover bra på nätterna och äter hyfsat bra!

Vi har bakat lussebullar idag.
Blev så himla sugen..
Men herregud vad dyr saffran är idag!
33:- och då handlade jag det på Lidl! Helt sjukt ju!




Wille hjälpte till, sötnosen!
Men han tyckte degen var otäckt, så han vågade inte
stoppa i russinen så han la dem på plåten istället!
Åh vad jag älskar honom! <3

Kommentarer
Postat av: Emilie

åh va smarrigt! :P älskar julmys! pyntning och bak!

tycker han har hög feber ofta din stackars wille! vi skickar iaf en massa pussar och kramar åt honom så ska han nog må lite bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback