HELGEN + LITE TILL!

Helgen har gått på tok för fort.
I lördags var vi ute och käkade,
Sabina och Mille följde med oss också,
för Jocke var inte hemma..
Vi drog till Olearys i sundbyberg, mycket trevligt..

Igår var vi och handlade mat på Willys och sen
släppte Fredde av mig och Wille vid mormor och morfar.
Så vi gick dit och han åkte hem och kollade på
ifk göteborg - aik. AIK vann SM-guld! HÄRLIGT!!

Wille vaknade runt midnatt och har i stort sett varit vaken
hela natten, till och från.
Men han fick gå till dagis ändå, för han var pigg när vi vaknade
nu på morgonen..
Däremot tyckte han inte det var kul när jag skulle lämna honom på dagis.
Han blev jätteledsen, lillskrutt. Riktigt jobbigt var det idag att lämna honom.
Han grinade och jag gick därifrån och på vägen hem så grinade jag också =/
Riktigt, riktigt jobbigt.. men men..
jag vet ju att han har det bra, det jobbiga är bara att han alltid blir ledsen när det är
jag som lämnar, han blir aldrig det när Fredde lämnar..


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh herregud haha.. Men Wille är väl rätt lång?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback