BARNMORSKAN.

Nu har jag varit hos barnmorskan.
Wille var med mormor och gick medans jag var där inne..

Det gick jättebra hos barnmorskan.

Järnvärde: 125
Sockervärde: 4,3
Blodtryck: 110/60
Och jag hade gått ner 2 kg.

Kanonbra ju!
Dessutom skulle hon skicka en remiss till
auroramottagningen på KS, så jag får prata igenom min
förlossning med Wille och prata om hur vi ska göra
för att det inte ska bli som det blev då.
Dvs totalt kaos.

Wille sover just nu, jag ska ta och göra det här hemmet till ett hem
och inte ett bombnedslag som det ser ut som just nu!
Snart kommer Fredde hem också och då ska vi åka och hämta
vagen =) IIIH!


Kommentarer
Postat av: Nattie

Japp jag klarade det hahaha :)..Tack för inspirationen eller hur de nu stavas...haha

2009-11-04 @ 20:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback