VAD SÄGER NI?

Nu har vi kommit hem.
Min systerdotter spelade två matcher.
Den första vann de med 6-0 och den andra vann dem
med 5-0. BRA DÄR!

Sen åkte vi som sagt till coopan, handlade lite.
Sen till Freddes föräldrar och böt bil.
Sen hem, la wille i säng och nu har vi precis ätit en
sen middag.

jag ska ta fram väskan och börja packa.
Måste bestämma mig för vad tusan jag ska ha på mig på dopet.
Jag ska ju vara gudmor, det innebär att jag tyvärr måste stå där
framme i kyrkan. Vilket jag iofs inte har ett dugg lust med.
Men det är ett nödvändigt ont, men vad tusan ska jag ha på mig!
Jag vill helst ha svart på mig, men det passar sig inte på ett dop.
Eller?!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Ja men verkligen! Han hade ju inte alls behövt ens ringa! Jag vart verkligen impad! Att det faktiskt finns läkare som bryr sig på riktigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback