THANK YOU.

Tack för alla grattis som vi fick igår!!
Vi gjorde inte något speciellt igår.
Vi åkte till Kista och käkade på tacobar.
Sen kollade vi ringstorlekar, vi ska köpa nya förlovningsringar.
Det blir våran 7 års-present till varandra. =)

Sen åkte vi hemåt och Fredde la klart golvet i hallen.
Det blev jättefint! =) En helt ny hall!!
Ska ta en bild lite senare så ni får se.

Imorse när Freddes klocka ringde kändes det som
jag hade sovit i 5 minuter. Det kändes sådär.
Men jag somnade om och sov 2½ timme till!
Skönt. Jag vaknade utav en gallskrikande Wille.
Så nu har jag huvudvärk, men men..

Kommentarer
Postat av: nora o neo

Jag kan inte förstå att det har gått 7 år! Det är ju helt makalöst.

Ni är verkligen värda all lycka!

<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback