SABINA-HELA DAGEN!

Idag har vi varit hos Sabina och Mille HEEELA dagen.
Veronica och Alex kom dit också.
Så alla tre barnen har lekt med varandra. Kul för dem.
Vi mammor har suttit och druckit te och pratat :) Mys!

Wille var helt slut när vi kom hem, så han fick en torr blöja,
pyjamas och fick gå och lägga sig. Han sover som en gris.

Har tagit massa bilder idag, men jag orkar ärligt talat inte lägga upp dem idag.
Jag vill bara ha mat och sen ta det lugnt. Titta klart på tusenbröder - återkomsten
ska vi göra innan vi somnar också.

Nu ska jag ta hand om lasangen jag håller på att göra!

Kommentarer
Postat av: nora

Jag hade inte tänkt på att din blogg hette mitt liv som mamma. Sorry att jag också tog det. Tog det bara för att det lät bra.. hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback