JAG HAR BLIVIT UTMANAD!

Jag blev utmanad av Emilie!

1. Hur gammal är du om fem år? 27, blir 28 om fem år.
2. Vem var den sista du träffade? Fredde
3. Hur lång är du? 179 cm
4. Vilken var den senaste film du sett?  Familjen är värre.
5. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ring Bina! (Till Binas pojkvän, jocke)
6. Vem ringde du senast? Bina
7. Vad är helgens planer? Åka till Uddevalla, bo på hotell, vara gudmor till Neo på hans dop
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror till vem.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta!
10. När såg du din mamma senast? I Tisdags.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå, grön.
12. När vaknade du idag? 09.07
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat en katt?
14. Vilken är din favoritplatsFjällgatan, södermalm! 
15. Vilken plats föredrar du minst? Skogen bland massa stackmyror. *ryser*
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet inte riktigt.
17. Vad skrämde dig som barn? Stackmyror, samma fobi som jag har idag!
18. Vem fick dig att skratta senast? Wille!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? På min tid dårå så var det band och cd-skivor!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.
21. Hur många kuddar har du i sängen? Jag sover alltid med två kuddar.
22. Hur många landskap har du bott i? Ett! Uppland is the sit!
23. Har du spytt på nån nångång? Möjligtvis mig själv när jag var liten.
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota är mysigt!
25. Är du social? Inte alltid, men oftast.
26. Vilken glass är din favorit? Mjukglass.
27: Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa nåt kul som vi alla kan ha nytta utav.
28. Tycker du om kinamat? Ja. Friterad kyckling och ris! =)
29. Sover du med eller utan kläder på dig? Det beror på, men jag sover ALLTID med strumpor på mig, ifall det skulle börja brinna på natten och man måste springa ut, då fryser man inte så himlans mycket om fötterna. (En fix-idé jag haft sen jag var riktigt liten)
30. Tycker du om kaffe? Nej.
31. Vad dricker du till frukost? Oboy
32. Sover du på nån särskild sida? Högra sidan.
33. Kan du spela poker? Mjo.
34. Tycker du om att mysa? Såklart. Det är ju mysigt!
35. Är du en beroende människa? Ja, det är jag. Av nässpray, Wille, prata i telefon och närhet.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? känner och känner..
37. Vill du ha barn? Två, max tre.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej och jag hoppas jag slipper.
40. Föredrar du havet eller en pool? Det beror på hur havet ser ut.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Wille.
42. Äger du dyra smycken? Över 1000-lappen, räknas det?
43. Har du någonsin mött en älg i skogen? Nej. Bara på skansen.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett tuggummi.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Wille! =)
46. Välj ett ärr på din kropp? Knät. Jag skulle klippa ett papper när jag var liten och hade det i knät. Ja och så vips, så råkade jag klippa mig i knät också.
47. Vad har du för ringsignal? Har aldrig min telefon på ljud. =/
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Nej, mamma har du några kvar?
49. Flirtar du mycket? Inte vad jag vet.
50. Vart togs din profilbild? Hemma i mitt badrum.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har inte körkort.
53. Vilken var den senaste bok du läste? OJ! Det var längesen jag läste en bok.
54. Läser du dagstidningen? Bara på internet.
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nix. Bara VI-föräldrar. Men det kommer bara när den själv vill. Hmm.
56. Dansar du i bilen? ÖÖH NEJ.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett grattiskort till Neo.
59. När var du i kyrkan senast? På Miltons dop i september -08
60. Är du nöjd med din kropp? Nej, inte direkt.
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Nej, det är jag inte. Klart jag vill. Om några år.
62. Tror du ärligt att du kommer hitta din livs kärlek? Det behöver jag inte bekymra mig om. Jag har den finaste i mitt liv redan som dessutom har gett mig någonting ännu finare, nämligen Wille!

JAG UTMANAR:
Nora
Nathalie
Millan
Nina (kusin)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Oj, vad lång du är! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback