EN CYKEL RIKARE! =)

Jag har fått en cykel! =)
Tack snälla Eva och Micke!

Vi var på auktion idag i bålsta, polisen hade auktion.

Wille har gjort sin första riktiga vurpa, utomhus.
Han har skrapat upp näsan samt fått ett märke i pannan.
Stackarn!

Jag har gjort illa knogen, för jag snubblade när jag skulle ut ur bilen.
Hade Wille i famnen och tog emot mig mot ett träd med knogen.
Wille klarade sig utan några skador, det gjorde jag också.
Förutom knogen, den är jättesvullen, lite blodig och gör ont.

Nu ska vi alldeles strax åka hem till Eva och Micke,
eller ja, när wille har somnat och vaknat igen.
Om han somnar snart, annars åker vi dit så får han sova middag där.

Nu ska jag klä på mig, har precis kommit ut ur duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback