EFTERMIDDAGEN.

Igår blev det lite stressigt.
Mamma fick åka in till danderyds sjukhus.
Hon mådde inge bra, jag ringde hem fredde och vi åkte in.
Vi hann bara vara där en kort stund, skulle åka och titta på bil.
Det var ingen fara med mamma så, men hon hade för högt blodtryck.
Så vi får se, hon skulle ta blodtrycket på torsdag igen..

Vi var iallafall i kista och tittade på en bil igår.
Skojjare alltså.
Han hade inga besiktningspapper på bilen, han sa att den var
besiktigad, men senaste godkända besiktningen var i juni -08.
Den skulle varit besiktigad innan 1/5-09, men han hävdade att på sommaren?
hade man två månader extra på sig att besiktiga den. HAHA.

Behöver jag säga att vi åkte därifrån eller? :)

Idag är jag trött och inte alls på humör.
Har nog vaknat på fel sida tror jag.

Kommentarer
Postat av: Daisybramble

Vilken gullig liten familj ni är, och assnyggt typsnitt du använder till ditt namn! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback