VÅRAN DAG!

Idag har vi varit på en roadtrip.
Till min farmor, var riktigt kul att träffa henne.
Jag tror hon tycker att det är kul att se oss också.

Sen åkte vi till
Nisses.
Blev inte mycket handlat, hade kunnat gå runt där lite längre,
hade inte nånting sådär som jag visste att jag skulle köpa iofs,
men jag kom ut med en jättefin babyblå kudde till Willes rum, en potatisskalare
och en mjölkkanna. haha. mycket shopping va? 120,50:-

Nu ska jag strax gå och lägga mig, är jättetrött och har huvudvärk.

Jag hade tänkt träna imorgon, men jag hoppar det, dels känns det fortfarande som att jag har
en infektion på g (som aldrig bryter ut.. suck), sen ska vi vara barnvakt åt min systerson också.
han ska sova här och sen ska vi skjutsa honom till skolan på onsdagmorgon.

Ska även till BVC en sväng imorgon, de har öppen mottagning och jag vill ta en vikt på Wille eftersom han
har varit dålig i  magen i över en veckas tid nu.. ska även höra mig för om de kan göra test för laktosintolerans samt glutenintolerans. Efter BVC ska vi nog träffa Sabina och Veronica en sväng och dra till Erikshjälpen i Spånga och se om man kanske kan fynda något där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback