SOPBILEN!

Vi är vakna.
Jag vaknade av att jag hörde Wille för ungefär 40 minuter sedan.
Jag orkade knappt öppna ögonen, men tillslut pallrade jag mig upp iallafall.
Då gick vi upp och gick in i köket och tittade på sopbilen utanför,
den är spännande den ska ni veta!

Nu ska jag byta bajsblöja på Wille, sen blir det lek en liten stund,
efter leken är det frukost som gäller.

Idag kommer Karin förbi en sväng, tar en kopp te och snackar lite skit.
I eftermiddag när Fredde kommer hem ska vi till Freddes föräldrar och äta middag där.
Wille fick gärna ta med sig pyjamas hade de sagt =) Nice!

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Hehe det är det som är den stora charmheten med barn :) Det behövs inte så mycket för att dom ska tycka det är roligt, tänk om man vore likadan själv. Vad roligt man skulle ha om dagarna då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback