NY DATOR.

Har inte alls lika ont i magen idag. Men jag har fortfarande ont.

Sabina hörde av sig imorse och frågade om jag ville haka på till IKEA.
Så vi åkte dit! Gick runt och när vi var klara där så kom Fredde och Wille och hämtade mig.
Då åkte vi till netonnet och plockade ut en ny bärbar dator. Våran gamla gick sönder och vi
fick ut en sprillans ny på försäkringen. Nice!

Efter det åkte vi till polarn o. pyret för att leta efter tunna vantar till Wille, men där inne var det ju kaos,
så jag gav upp och jag hittade inga vantar. Då åkte vi till Coop och kompletteringshandlade litegrann
som vi inte hittade igår.

Fredde och Wille gick ut på en promenad och jag passade på att dammsuga och våttorka golven i hela lägenheten.
Så nu är det gjort. Nu sitter jag och väntar på att Fredde och Wille ska komma hem så vi kan äta middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback