HEMMA IGEN.

De kunde inte hitta nå fel på mig på danderyd.
Blev skickad till gynakuten direkt.
Där fick jag lämna urinprov, ta stick i fingret, tempen.

Gravidtest togs och det var negativt, hade 37,4 i temp, hade förhöjd sänka och
det visade ingenting på urinvägsinfektions-stickan.

Blev undersökt och de hittade ingenting, de gjorde ett vaginalt ultraljud och där hittades
inte heller nånting. De trodde att jag hade en SUPERTYDLIG ägglossning bara. Alltså
att den kändes supertydligt. Blev ordinerad alvedon och ipren mot smärtan.

Skulle jag mot förmodan fortfarande ha ont om ett par dagar skulle jag söka in igen.

Hoppas inte att framtida ägglossningar kommer kännas såhär, då vet jag inte vad jag gör.
Ont gör det, kan inte ens gå utan att det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som att du har ägglossning som jag.. Jag har alltid känt av min ägglossning mer eller mindre, men efter graviditeten blev den mycket tydligare och känns som riktig mensvärk nu. Tur det bara handlar om så kort tid :)

Postat av: Emilie

Jag har aldrig tidigare i mitt liv kännt av en ägglossning förän igår. Sjuk att det kan ändras så mycket efter att man fått barn! Skönt att det inte va nått fel på dej iaf! :)

2009-03-25 @ 22:26:05
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback