HELGEN.

Det har varit mycket dåligt bloggande i helgen. Förlåt!

I Lördags var vi iallafall på IKEA, skulle köpa knoppar till garderoberna i vårt sovrum,
vi hittade knoppar och kom även hem med en expedit-hylla för halva priset. Den står numera i hallen!
Skitbra blev det!

När vi var på IKEA så ringde min systerdotter och frågade om hon fick sova hos oss.
Det är väl klart att hon fick det, så hon kom hit.
Vi käkade mat, hade trevligt och tittade på melodifestivalen.

I Söndags gick vi upp vid 7. Angelica (min systerdotter) hade innebandymatch i Ekhammarshallen.
Så vi drog dit, tittade på den.
Efter det åkte jag, Fredde och Wille hem till Freddes föräldrar. Fikade lite..

Sen drog jag, Fredde, Wille och Linnea till Stinsen. Shoppade lite strumpor, 2 bodys, 1 par jeans till Wille.
Linnea följde med oss hem sen och käkade middag här..

Ja, det var vår helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback