DÅLIGT!

Idag har vi inte gjort så speciellt mycket faktiskt.
Handlat lite mat och sen varit hemma.

Wille är förkyld igen stackarn, hostar och snorar om vart annat.
Dessutom är han lös i magen. Vet inte vad det beror på.
Hans bajs är liksom magsjuke-löst. Inte bra!

Nu mår jag lite halvt illa för att jag börjar tro att Wille är magsjuk.
Men han har "bara" bajsat 5 ggr idag och det sen klockan 4 imorse.
Så han borde bajsat oftare om han var magsjuk.

Vi ska vara försiktiga med vad vi ger honom nu.. vill inte att han ska ha diarré i flera dagar.
Så majsvälling, kokt ris, kokt fisk.. japp. you name it!

Måste även införskaffa proviva blåbärsdryck imorgon.

Nu är jag så trött så ögonen snart går i kors..

Förresten, om Wille är relativt pigg och bra i magen imorgon så ska vi gå ut
med mor min och grilla korv och mysa! Är han inte kry, så tänker jag gå ut med mamma själv.
Får dåligt samvete annars, hon har ju fixat med saker hela veckan för att vi skulle ha en mysdag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback