AKUTEN.

Nu har vi varit och handlat och kommit hem och packat upp allt.
2000:- gick kalaset och nu är det full i kyl, frys och skafferi.

Om en timme ska vi åka in till Danderyd. Jag har sjukt ont i magen.
Skulle tippa på att det onda sitter vid äggstockarna eller ja, iallafall området runt där.
Gör ont när jag ska kissa, bajsa, nysa, hosta, gå, sitta..
Nu står jag inte ut längre, vi ska lämna Wille hos farmor och farfar och sen åker vi in.
Så får vi se vad de säger där. Tredje dagen jag har ont och i förrgår kände jag bara
att jag hade lite lite ont, igår hade jag mer och och idag går inte ens att jämföra med igår.
Så det är väl lika bra, skulle jag tro. Ta reda på vad det är.

Hade såhär när jag var gravid i v. 14 kanske.
Då visade det sig vara urinvägsinfektion, men när jag haft urinvägsinfektion som ickegravid,
så har det svidit när jag har kissat osv.. Det gör det inte nu, inte heller kissar jag oftare är vanligt heller.
Men som sagt, vi får väl se vad de säger på danderyd.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hoppas det går bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback