PANIK, BLOD, HÅL!

ÅH NEJ!
Jag greps nästan av panik för bara en liten stund sedan.
Fredde kom ut i köket och Wille kom efter.
Det är bara det att när Fredde går åt sidan så fortsätter Wille
småspringa rakt fram. Vilket resulterar i att han blir knockad utav
en ikea-pall vi har i köket. PANG! Kanten rakt in i pannan.

Wille ramlar och gallskriker.
Jag tittar på honom, ser bara något blått i pannan.
Sen börjar det rinna blod.. Hela ansiktet på honom var blodigt!
Tog fram en mjölpåse från frysen och en handduk.
Torkade och kylde om vartannat.

Det slutade blöda ganska snabbt och det blev ett litet hål i pannan.
Inget större jack eller så utan typ ett hål. Inget som behöver kollas till..

Tårarna rann på mig. Jag fick typ panik!
Min lilla älskling!


Ett plåster fick han och nu är han nöjd.
Alldeles strax ska han få duscha och sen gå och sova.

Då ska vi börja laga mat. TACOS! =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, man får verkligen panik när ens barn gör sig illa och det kommer blod.. Men dom tål nog mer än man tror :) Tur att det gick så pass bra ändå :)

Postat av: Emilie

Gud va läskigt! :( Tur det gick bra iaf!

2009-06-18 @ 19:18:30
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Tack :)

2009-06-18 @ 19:24:00
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback