NATTI NATTI.

Jag har huvudvärk, har haft det sen tidig eftermiddag.
Inte bra, inte bra.

Jag ska gå och lägga mig alldeles strax.
Fredde har redan gått och lagt sig.

Det blir till att gå upp tidigt imorgon, för klockan
7 går båten och den vill vi ju inte missa.


Btw, tänk om, tänk om ramen hade gått av när jag cyklat
i en nedförsbacke, eftersom pedalerna skrapade i när jag bara gick
med cykeln, vad hade då hänt om ramen hade pajat i en nedförsbacke
och pedalerna hade dragit i marken.. Vi hade nog.. flygit.
Usch, vill inte ens tänka tanken.

Vilken tur att allt gick så bra, trots att cykeln pajjade.
Vi hade tur. TACK!

Kommentarer
Postat av: morfar lennart "Ginko"

Turen var med dig denna gången och inte bara dig

såg dig när du var här utanför Wille hade ju hjälm

men varken mor och far hade detta tänk på vad händer Wille om nån av er skadar er vid en olycka,ha nu en

trevlig resa med båten,tyvärr så blir det väldigt

väldigt dimmigt på morgonen men båten har ju radar

ha en trevlig resa önskar mor och far

2009-06-23 @ 00:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback