MYCKET FOLK!

Vi är hemma och har så varit i nån timme.
Det var mycket folk nere vid UBG.
Men utspringet märktes knappt. Man hörde lite tjoande, men inge mer.
Det var rätt många flak som åkte..

Jag och Veronica såg att ambulansen kom med blåljus.
Det visade sig vara en tant som hade ramlat ner i ett dike
och förmodligen hade hon något brytit benet eller foten,
för hon hade ingen sko på sig. Sen kom det en helikopter.
Jag och Veronica var bombis på att helikoptern skulle hämta tanten.

Men icke, ojoj va fel vi hade.
Det var en tjej som hade tagit studenten som skulle få åka
helikopter! =) Fatta grymt!

Wille ligger för att sova lite och jag sitter här.
Jag fryser som en gris och funderar starkt på att göra mig
en kopp te..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback