KNASIG DAG!

Idag har jag varit med mamma i vällingby.
Hon skulle göra ett ultraljud utav buken, hjärt- och lungröntgen
samt mammografi.
Efter alla kollerna åkte vi till McDonalds i stäket och käkade.
Wille och Fredde kom dit också, sen ringde min syster och vi åkte
och träffade henne och min systerson i barkarby.

Mamma mådde inte så bra, yr i huvudet och ont i bröstet.
Jag, Fredde, Mamma och Wille skulle åka hemåt och till
apoteket, men vi tyckte inte mamma skulle köra själv och
det slutade med att vi fick åka till jakans vårdcentral och
mamma fick lägga sig och de gjorde EKG osv..
Hon fick någon tablett också, men bröstsmärtorna gick
inte över för det, så hon fick åka ambulans till Danderyd.

Syster min åkte efter och vi tog med oss Alex och åkte hemåt.
Fredde är ute och spelar fotboll med Alex och jag sitter här.
Wille tar en powernap..

Mamma och syster är kvar på danderyd.
EKG´t ser bra ut och ja, vi vet inte varför hon har ont.
Men allt ser bra ut iallafall, så vi får hoppas att hon får
komma hem idag..


Alex ska sova här och imorgon ska vi nog gå till Lillsjön.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vad läskigt, hoppas din mamma blir bra snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback