HEMMA IGEN.

Nu är vi hemma igen från danderyd.
Vi blev väl bemötta och de tog samma prover på honom
som de tog igår..

Ingen större skillnad.
Förutom att sänkan som låg på mellan 15-20 igår låg
på 80 idag!

Läkaren sa att Wille var ful i halsen.. dvs röd och han tyckte inte det var så
konstigt att Wille inte ville äta mat osv..
Men troligtvis så var detta en virusinfektion som läkaren trodde hade sin topp nu och att
det skulle vända och gå tillbaks när som helst..
Om febern skulle vara kvar om 3 dygn så skulle vi komma in igen.
Tills dess ska vi köra på med alvedon..

Sjukt nog hade han 37.5 i temp när vi kom hem och sista alvedonen fick han vid
14.. Men jag ska känna på honom innan jag går och lägger mig för att se om jag ska
ge honom febernedsättande..

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Åh, hoppas verkligen att det har vänt! Feber så här länge är inte kul! Hoppas ni alla tre får sova i natt! Puss o kram, mamma o pappa.

2009-06-16 @ 21:45:14
Postat av: Anonym

Vad skönt att febern har lättat iaf!

Men hjärtat. Usch det gör ont i mig när jag läser om hur dålig han är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback