FORTFARANDE FEBER.

Natten gick bra.
Willes vaknade först klockan 4 och var jätteledsen.
Inte så konstigt, tempen var uppe i 40.1..
Han fick alvedon, välling och somnade vid 5 igen.

Sen gick vi upp vid 8 igen.
Då låg tempen på 39.3.
Så han fick en till alvedon, lite välling
och nu ligger han här brevid mig på soffan och tittar på teletubbies..

Jag sitter och väntar på att Kallhälls barnmottagning ska ringa upp mig.
Ringde till dem vid 8 och fick knappa in mitt nummer och de ska ringa upp om cirka
30 minuter.. Ska höra vad de säger och om jag kan få en tid så att en
barnläkare får kolla på Wille. Det kan omöjligt vara bra för en
ettåring att ha feber i 1 veckas tid och då med en temp som snittar på 39 grader och
inga andra symptom. Men vi får se vad de säger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback