FÖDELSEDAG.

Idag får jag passa på att säga grattis till mig själv.
23 år idag.

Jag har bara önskat mig två saker i födelsedagspresent.
Båda har jag fått.

Jag har fått en cykel och jag har fått en handdammsugare.
Handdammsugaren fick jag imorse utav fredde och wille. =)
Cykeln fick jag ju för en månad sedan utav freddes föräldrar.

Möjligtvis att jag även har önskat mig en cykelstol till Wille också.

Jag har gjort tårtan, den ser sjukt god ut. Det är bra.
Vädret är inte det bästa idag. Det är spöregn, spöregn och åter spöregn.

Nej, nu ska jag plocka fram dammsugaren och sen skurmoppen! =)


17 år.


21 år.

Det går framåt!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Grattis på födelsedagen! Jag önskar mig också en cykel när jag fyller år =)

Hoppas dagen blir bra!

Kram

Postat av: Sara

Stort grattis på din dag! Grattiskramar och pussar från mig och Jonah :)

2009-06-14 @ 13:08:24
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Emilie

Grattis från oss! :) Hoppas allt är bra med er! Kramar

2009-06-14 @ 22:13:55
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback