36.3 INTE SÅ KONSTIGT.

jag googlade litegrann, för när vi var inne på akuten så fick
Wille något oranget insprutat i munnen, sköterskan sa inte vad det var,
men att han skulle gå lättare att äta och det skulle inte göra så ont i halsen
och det visade sig att det var brufen han fick..
Ipren med andra ord. Så det var inte så konstigt att febern hade gått ner.
Tog precis upp Wille för jag skulle ta tempen på
honom och nu var den nere på 36.3.
Men Ipren har en verkningstid på 6 timmar..
Så vi får väl se om han vaknar om ett par timmar och har feber igen.

Min lilla prins. Det gör så ont i mammahjärtat att se honom såhär.
Han mår inte alls bra. Det märks på honom.
Det är inte samma glada, pigga, full-i-bus-Wille.
Istället är det en trött, gnällig, blek Wille som knappt orkar göra nånting.

Han luktar illa från munnen, nästan lite sunkigt, ruttet eller ja, vad jag nu ska säga.
Inte så konstigt då han är "ful i halsen".. Vi får väl se hur allt yttrar sig.
Det kanske är en halsfluss på g. Det återstår att se.

Nu ska jag passa på att krypa ner i sängen och jag hoppas vi får sova inatt.
Och framför allt att vår älskling får sova inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback