TYPISKT..

Det här är väl typiskt.
När man BEHÖVER sova länge så kan man inte.
Jag vaknade 06.30 idag. Helt blöt av svett och dessutom hörde jag
att Wille var vaken. Jag behövde verkligen få sova till 10 idag.
Åker till Ullared inatt och därför behöver jag sömn nu.

Men jag får gå och lägga mig under dagen istället.
Sova ett par timmar, då får Fredde och Wille gå ut och göra något
så länge så jag kan sova lite.

Och varför är det så himla varmt idag?
Svetten bara rinner på mig och då sitter jag bara i soffan =/

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det blir lite åska och regn så luften blir bättre. Trevlig resa till ullared. Åker ni buss eller bil?

Postat av: Malin

Härligt :). Vi var också där när dom öppnade och då var det ganska lungt med folk. 2 timmar senare var vi färdiga och då började det bli mycket. Men det var aldrig någon kö till kassan när vi var där iaf. Skönt. Hoppas du hittar något fint.

2009-07-03 @ 07:36:59
URL: http://metrobloggen.se/malinkaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback