SOVER! =O

Jag är vaken.
Jag är den enda som är vaken.

Wille har nytt sovrekord.
Han sover fortfarande och har inte vaknat en endaste gång inatt.
Så vi får väl se vad klockan blir när han slår upp sina fina blåa.
Fredde sover också fortfarande.

När de vaknar ska vi käka lite frulle
sen blir det ut, ut och åka lite bil.

Måste till Karlssons och köpa sprayfärg, ska spraya
takfläktsvingarna vita, de är vita nu också, men sunktigt vita.
För takfläkten ska upp på lördag.
Sen ska vi förbi freddes jobb, för Fredde har bestämt
att han ska bygga en/ett kombinerat bord alt. låda.
Att ha ute på balkongen, till grillbestick osv..

Sen funderar jag på om jag ska dra med han till IKEA,
vi får se vad han tycker om den idén. =P

Kommentarer
Postat av: morfar lennart "Nisse"

Har inte Fredde semester? HaHa. Tag det lungt i värmen!

MVH Nisse pisse päronskrutt.

2009-07-01 @ 10:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback