RÖD RUMPA!

Vi har invigt popcorn-maskinen.
Blev riktigt goda popcorn faktiskt.

Vi ska alldeles strax gå och lägga oss.
Wille vaknade precis och var jätteledsen,
han hade bajsat och var helt illröd i rumpan.
Han hade jätteont när jag skulle ta bort bajset.
Stackarn..
Jag smörjde in honom med ett tjockt lager
idominsalva, hittade inte Silon-salvan som annars
är toppenbra mot illröda rumpor, så sån måste jag införskaffa
imorgon!

Han somnade om snabbt igen, så det var skönt.

Imorgon ska vi följa med mormor till sjukhuset.
Sen ska vi nog leka med Bina och Mille! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh är Silon bra? Jag har nyköpt den till Jonah, för ingen annan salva tycks hjälpa mot Jonahs röda rumpa när han får tänder. Men nu är han såkalrt inte röd så jag kan inte prova salvan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback