OSAMS.

Idag har vi varit hemma på förmiddagen,
sen gick vi till mormor och morfar och hälsade på.
Sen har vi följt med mormor till vårdcentralen och sen
var klockan halv 4 och då slutade Fredrik så han kom och hämtade oss.

Då åkte vi hem och lagade mat, blev lasange idag!
Så himla gott!

Wille var jättetrött på eftermiddagen och pain in the ass.
Gnällt, grinat, bitits, skällt osv..
Det hela slutade med att vi blev osams,
när han skulle göra sig klar för att sova.
Han skallade mig och ja, vi blev osams.

Jag bröt ihop en liten stund och gick in på toa och
fällde några tårar. Fredde gick in och la Wille.
Jag fick dåligt samvete och gick in och sa förlåt
innan han somnade..

Tur att ordet förlåt och massa pussar och kramas finns.
Tror att han också sa förlåt, för jag fick en varm kram och
en puss full av kärlek! Så vi blev vänner igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback