IDIOTER!!

Jag har visst glömt att skriva att jag har fått en ny cykel
utav svärföräldrarna. Dock inte sprillans ny, men köpt från blocket.
Den funkar kanon och jag är überglad igen. Nu kan jag cykla! =)

Vi cyklade till mormor och morfar en sväng och sen till Lidl
och sen hem. Jag gick upp med grejerna vi köpte och
Fredde och Wille var kvar ute och spelade fotboll!

De gick till ängen här utanför oss och lekte och plöstligt
hör Fredde hur Wille gnäller till, tittar mot honom och ser hur det ryker
i gräset. Wille hade hittat en glödande cigarett och ja, han brände sig
såg vi när de kom in. Precis brevid munnen har han ett brännmärke.
Idioter! Varför kasta en glödande cigarett i gräset?

Ja, jag vet inte vad vi ska göra, nu har det ju gått så lång tid sen det hände.
1½ timme ungefär, Wille ligger och sover och ja, jag vill gärna inte smörja honom
med någonting precis vid munnen. Får se hur det ser ut imorgon, men han verkade inte ha ont.
Men det borde han ha, man vet ju själv att det gör ont när man han bränt sig.

Stackars min prins, han råkar alltid ut för saker!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men huvva, vad läskigt!

Postat av: Ida

Men shit! Va sjukt å slänga så!!

2009-07-18 @ 01:12:06
URL: http://idaliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback