HYSTERISKA UTBROTT!

Vi har spenderat eftermiddagen och kvällen hos min mamma och pappa.
Wille gick hela vägen här hemifrån hem till mamma och pappa. =)
Duktiga killen!

Han tyckte vattenpölarna var jätteroliga och stannade både en och två gånger
när vi gick förbi en pöl. Sen plockade han blad och löv och åt lite gräs,
men det var ingen hit, de fastnade i halsen och han fick kväljningar.
Ja, så går det =P

Fredde hjälpte min syster att köra två soffor hem till henne.
Vi passade på att äta medans de var borta och de käkade sen
när de kom tillbaks igen..

Sen gick vi hemåt. Jag, Fredde och Wille.
Fredde åkte bil hem och jag och Wille tog en promenad.
Han var för trött för att gå hem, så han fick åka vagn.


Han har blivit helt hysterisk vid två tillfällen idag.
Inte alls likt honom och han har verkligen skrikit, vridit och vänt sig..
Precis som han skulle ha panik, men vi vet inte varför..

Ena gången var när han sov på eftermiddagen och han vaknade.
Då skrek han säkert 20 minuter.
Han fick en flaska välling och då först lugnade han ner sig.
Han hade ätit en barnmatsburk precis innan han somnade så hungrig
borde han inte ha varit..

Och den andra gången han blev sådär galen var nu när vi kom hem.
Fredde böt blöja på honom och satte på honom pyjamas.
Gick och la ner honom i sängen och då blev han tokig.
Sprattlade, skrek, vred och vände på sig. Slog sig i ansiktet.

Jag gick in och tog upp honom och han blev lite, lite, lite lugnare,
men fortfarande var han helt galen..
Tog ut honom till vardagsrummet och la honom på mattan,
för jag ville se vad han skulle göra..

Då skrek han ännu mer, sprattlade, vred och vände på sig.
Till slut hade han puttat sig själv tills han kom till Freddes fötter
och då tog han ena handen och la på freddes fot och sen vände han sig
så att han låg med ansiktet mot freddes fot.

Fredde pillade Wille i nacken och han somnade på golvet. =/
Efter nån minut tog Fredde upp honom till sin famn och han somnade om..
Efter ett tag gick Fredde och la in Wille i sin säng och han sover som en gris..

Men varför? Varför blev han såhär?
Han har aldrig tidigare betett sig såhär..

Precis som han skulle ha panik över något eller ha ont någonstans.
Men jag vet varför för vad eller vart.. skitskumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback