FOOD!

Skulle precis ställa mig och laga mat,
eller ja, jag hade tillochmed börjat laga mat.
När jag upptäckte att vi inte hade några passerade tomater.

Fredde cyklade iväg nyss och skulle handla det, så han är väl
snart hemma igen.

Jag är sjukt trött och skulle kunna somna ståendes.
Wille har precis fått hoppa ner i sin säng och 
förhoppningsvis somnar han snart.

Vi håller på att tvätta också..

När vi har ätit så ska vi spela bingo och sen packa.
Det ska bli så himla skönt att komma iväg.
Jag har längtat efter att få åka ner till GBG och komma iväg
från vardagen litegrann :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vill du läsa en bra bok i sommar? Jag har ett jätte bra tipps på min blogg.



Ha en fortsatt trevlig dag=)

//Anna

Postat av: sofia

fin design:)

2009-07-13 @ 19:49:43
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja tiden går väldigt fort, och det är skönt för det är tungt och jag vill ha ut ungen snart ;-). Vad skönt med en tripp till GBG, ni får ha det riktigt bra :-)

2009-07-13 @ 22:09:48
URL: http://carolinehofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback